PolishEnglishFrenchGermanGreekItalianJapaneseRussianTurkish
   
Text Size

cyfrowa szkoła

Szkoła z Klasą 2.0

(1 głos, średnia ocena: 5.00 na 5)

 

Wybrana grafika

 

    W tym roku szkolnym nauczyciele i uczniowie naszej szkoły biorą udział w programie SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. Jesteśmy jedną z trzydziestu szkół w całym kraju, które realizują program Pilotaż 2.0. W ramach programu realizowane są następujące zadania:

  1. Kodeks 2.0 
  2. Zadania TIK 
  3. Projekty edukacyjne (metoda nauczania stawiająca na samodzielność, kreatywność i zespołową pracę uczniów)
  4. Szkolne Festiwale 2.0 (święto nowoczesnej edukacji: podsumowanie całorocznej pracy oraz osiągnięć uczniów i nauczycieli)
  5. Debaty i konferencje
  6. Warsztaty i szkolenia dla uczestników programu.
 

Warsztaty LEGO Minnstorms NXT

(0 głosów, średnia ocena: 0 na 5)

   W ramach konferencji "W drodze do cyfrowej szkoły" w dniu 3.03.2012 r. w naszej szkole odbyły się warsztaty programowania robotów zbudowanych z klocków LEGO. Zajęcia odbywały się  w trzech grupach (klasy czwarte, piąte i szóste).  Uczestnicy warsztatów wykorzystali gotowe roboty zbudowane na zajęciach kółka informatycznego i  zaprogramowali je w celu pokonania z góry wyznaczonej trasy i wykonania odpowiednich zadań.

    Warsztaty przygotowali pani Wieńczysława Kowal i pan Arkadiusz Lewandowski. W realizacji zajęć pomagali uczniowie klasy 6A. Roboty zbudowali uczniowie klas 4A, 4B, 6A, 6C.

 

   LEGO Mindstorms NXT w wersji 2.0 to najnowszy zestaw do składania i programowania robotów w zupełnie nowej technologii. Lego Mindstorms NXT 2.0 łączy w sobie nieograniczoną wszechstronność systemu LEGO z inteligentnym mikrokomputerem i intuicyjnym oprogramowaniem. Nowy zestaw narzędzi 2.0 oferuje wszystko co potrzebne do tworzenia swojego pierwszego robota. lama


   

Certyfikat Szkoły Zarządzającej Wiedzą

(0 głosów, średnia ocena: 0 na 5)

menedzer_006      W Samorządowej Szkole Podstawowej nr 6 we Wrześni zakończył się pierwszy 3-letni cykl programu Szkoła Zarządzająca Wiedzą wg pomysłu autorskiego Ireny Dzierzgowskiej i Mireli Nawrot.

   

Powrót Elmo

(0 głosów, średnia ocena: 0 na 5)

Z radością oznajmiam, że projekt: Elmo's trip around the Europe dobiegł końca, a nasz mały przyjaciel po wielu tygodniach podróży, powrócił szczęśliwie do Wrześni.

Projekt ten był przedsięwzięciem długoterminowym; rozpoczął się 17.01.2011 a zakończył 31.05.2011. Jego celem było rozwijanie u uczniów znajomości języka angielskiego, poszerzanie możliwości jego zastosowania, nabycie umiejętności prezentowania siebie, swojej szkoły i swojego miasta oraz zdobywanie nowej wiedzy na temat państw partnerskich.

W osiągnięciu zaplanowanego celu bardzo pomocny okazał się muppet o imieniu Elmo (bohater programu telewizyjnego dla dzieci pt. ulica Sezamkowa), który wyruszył z Polski w długą podróż po Europie.

 

Elmo w Polsce

Image


 

   

Nowoczesne technologie w szkole

(0 głosów, średnia ocena: 0 na 5)

  img_0173

    18 i 19 lutego odbyło się we Wrześni II Seminarium i Warsztaty pod hasłem: „Nowoczesne technologie w edukacji szansą na indywidualny rozwój ucznia” zorganizowane wspólnie przez Urząd Miasta i Gminy we Wrześni oraz Samorządową Szkołę Podstawową nr 6 we Wrześni.


 

 

   

Strona 24 z 25

Z życia szkoły

  • Dzień Edukacji Narodowej Dzień Edukacji Narodowej
    Z okazji Dnia Edukacji Narodowej odbyła się w naszej szkole tradycyjna akademia, na którą oprócz aktualnych pracowników szkoły zaproszeni zostali także emerytowani nauczyciele i byli pracownicy.
    17 października 2019
    Czytaj więcej...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Wydarzenia sportowe

  • Najlepsi pływacy Najlepsi pływacy
    7 października 2019 r. w Parku Wodnym AquaLife we Wrześni odbyły się Mistrzostwa Szkoły w Pływaniu dowolnym stylem. Uczniowie klas V-VI mieli do pokonania dystans 25 m natomiast młodzież klas VII–VIII musiała zmierzyć się z dystansem 50 m. Sześcioosobowe zespoły w kategorii dziewcząt i chłopców w dwóch grupach wiekowych będą reprezentować naszą szkołę...
    18 października 2019
    Czytaj więcej...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Polska

godło

Uonet+ dziennik

baner_vulcan_1

Office 365

office-365-banner

Uczymy programować!

Uczymy_programowa

Ubezpieczenie uczniów

Lepsza Edukacja

rol2

Cybernauci

cybernauci

Technologie z klasą

Technologie_z_klasa_120_x_240_IV-VI

Projekt z klasą

pion_JPG

Pilotaż programowania

l2_logo

Szkoła Promująca Zdrowie

LOGO

logo_wszpz

My Polacy

nbp

Mega Misja

megamisja

Code for green

CFR

Mistrzowie Kodowania

mistrzowie_kodowania

Scratch

Scratch2

Baltie

b3

CodeWeek

codeweekeu

Cyfrowa szkoła

logoCyfrowaSzkola

Gimnazjum nr 2

logo-szkolne-po-liftingu

Odzyskiwanie hasła - UONET+

baner_vulcan_2

Pierwsze logowanie dziennik rok szkolny 2017/2018

baner_vulcan_2

BIP

logo_bip

Reklama