PolishEnglishFrenchGermanGreekItalianJapaneseRussianTurkish
   
Text Size

cyfrowa szkoła

Zagrożenia związane z nieodpowiednimi grami komputerowymi!

(11 głosów, średnia ocena: 4.55 na 5)

W związku z pojawieniem się w sieci gier, które zagrażają życiu dzieci oraz nastolatków, pragniemy poinformować Państwa o kilku ciekawych stronach internetowych, które pomogą w zabezpieczeniu Państwa  dzieci przed zagrożeniami związanymi z nieodpowiednimi grami komputerowymi.

 

Scratch - prace uczniów.

(5 głosów, średnia ocena: 5.00 na 5)

1. Gra Pacman - sterowanie strzałkami z klawiatury.

   

Lepsza Edukacja 2017

(7 głosów, średnia ocena: 4.43 na 5)

Lepsza Edukacja - Konferencja 2017 from INTON on Vimeo.

   

Ozoboty – nowi goście w szkole!

(7 głosów, średnia ocena: 3.71 na 5)

OzoBot rozpoznaje odpowiednie sekwencje kolorowych linii i podąża ich śladem. Za pomocą kredek lub flamastrów możemy w prosty sposób napisać pierwszy program. Te same komendy można również zaprogramować używając platformy OzoBlockly: po stworzeniu kodu wystarczy przyłożyć OzoBota do monitora, aby przesłać mu kod.
Ozoboty_007

   

Zabawa z filmem - Stop Motion

(3 głosów, średnia ocena: 5.00 na 5)


   

Strona 10 z 26

Z życia szkoły

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Wydarzenia sportowe

  • W świątecznym nastroju W świątecznym nastroju
    18 grudnia 2019 roku w Samorządowej Szkole Podstawowej nr 1 odbyła się impreza sportowa pod hasłem: „Świąteczne Igrzyska Sportowe”. Dzieci klas trzecich i czwartych w składzie: Pola Wojciechowska, Katarzyna Godzich, Katarzyna Fimiak, Marika Szentner Michał Kozielski, Jan Świderski, Mikołaj Zastawa, Fabian Ratajczak rywalizowały z koleżankami i kolegami...
    13 stycznia 2020
    Czytaj więcej...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Polska

godło

Uonet+ dziennik

baner_vulcan_1

Office 365

office-365-banner

Uczymy programować!

Uczymy_programowa

Ubezpieczenie uczniów

Lepsza Edukacja

rol2

Cybernauci

cybernauci

Technologie z klasą

Technologie_z_klasa_120_x_240_IV-VI

Projekt z klasą

pion_JPG

Pilotaż programowania

l2_logo

Szkoła Promująca Zdrowie

LOGO

logo_wszpz

My Polacy

nbp

Mega Misja

megamisja

Code for green

CFR

Mistrzowie Kodowania

mistrzowie_kodowania

Scratch

Scratch2

Baltie

b3

CodeWeek

codeweekeu

Cyfrowa szkoła

logoCyfrowaSzkola

Gimnazjum nr 2

logo-szkolne-po-liftingu

Odzyskiwanie hasła - UONET+

baner_vulcan_2

Pierwsze logowanie dziennik rok szkolny 2017/2018

baner_vulcan_2

BIP

logo_bip

Reklama